استیل دی

استیل دی

فروش انواع استیل- فولاد آلیاژی -– فولادنسوز- فولاد دریایی-فولاد ساختمانی- مقاطع فولادی
استیل دی

استیل دی

فروش انواع استیل- فولاد آلیاژی -– فولادنسوز- فولاد دریایی-فولاد ساختمانی- مقاطع فولادی

فولاد 7335-میلگرد 7335-تسمه 7335-فولاد مخزن سازی-فولاد مقاوم به حرارت-فولاد نسوز

میلگرد 7335

فولاد 7335-میلگرد 7335-تسمه 7335-فولاد مقاوم به حرارت-فولاد نسوز-فولاد مخزن سازی

فولاد 7335-فولاد مقاوم به حرارت 1.7335 از سری فولادهایی هستند که قابلیت حفظ استحکام Heat Resistant Steels خود در دماهای نسبتاً بالا را دارند. این فولادها از لحاظ خواص، تشابهاتی به سری نسوز 300 دارند. فولاد سازه ای

اما با توجه به مقادیر کمتر نیکل و کروم فولادهای مقاوم به حرارت مقاومت در برابر اکسیداسیون این فولادها به اندازه سری نسوز نمی باشد.

از پرکاربردترین فولادهای مقاومت به حرارت به علاوه بر فولاد 1.7335 می توان به فولاد 1.8070 نیز اشاره نمود. این فولادها حاوی عناصری مثل کروم، نیکل، مولیبدن ، وانادیوم، مس و … می باشند. هر کدام تأثیر مشخصی بر خواص فولاد دارند.

با اضافه شدن کروم به زمینه فولاد 1.7335 مقاومت به اکسیداسیون این فولاد افزایش پیدا می کند. همچنین باعث تقویت استحکام در دماهای بالا می شود. کروم یکی از اصلی ترین عناصر فولادهای مقاوم به حرارت هستند.

در بعضی از فولادهای مقاوم به حرارت مقادیری نیکل هم وجود دارد. که حضور این عنصر آلیاژی در ترکیب شیمیایی باعث بهبود خواص خزشی فولاد می شود.

وانادیوم هم از جمله عناصر کاربید زا و افزایش دهنده سختی می باشد. در ساخت این فولادها از این عنصر نیز استفاده می شود. این عناصر به شکل فروآلیاژ در بخش آلیاژسازی به مذاب فولاد اضافه می شود. فولاد بطور عادی حاوی کربن، منگنز و سیلیسیم هم می باشد. با توجه به حضور این عناصر در سنگ آهن، پس از استخراج آهن این عناصر به زمینه فولاد اضافه می شوند. مهمترین عناصر آلیاژی که در مرحله فولادسازی به فولاد مقاوم به حرارت 1.7335 اضافه می شوند، مس، کروم و مولیبدن هستند.

کاربرد: جمع کننده ها و گیرنده ها، لوله دیگ های آبی و ابر گرم کننده ها تا دمای کمتر یا مساوی 530 درجه سانتیگراد

 

در استاندارد DIN آلمان با مشخصه 13CrMo4-5 نیز معروف است.

فولاد 1.7335 حاوی ترکیب شیمیایی 0.13 درصد کربن، 0.25% سیلیسیوم، 0.6% منگنز، 1 درصد کروم و 45 درصد مولیبدن می باشد.

برای آنیل کاری این فولاد آن را در کوره تا دمای 680-720 درجه سانتی گراد گرما می دهند. سپس آن را در کوره نگه می دارند تا در همانجا خنک شود.

برای سخت کاری این فولاد آن را تا دمای 940 – 910 درجه سانتی گراد حرارت می دهند. و برای خنک کردن آن را در روغن و یا هوای آزاد قرار می دهند. تا سرد شود و به سختی مورد نظر تا بتوان آن را برای صنعت های مختلف مورد استفاده قرار داد.

13CrMo4-5 فولاد آلیاژی کروم مولیبدن دار است که با کارآیی خوب در سرما و گرما. قابلیت جوشکاری خوب ضمن حفظ خصوصیات، استحکام بالا در دمای اتاق و درجه حرارت بالا را دارد.

استیل دی (Steel day)

با سالها تجربه در زمیه عرضه و توزیع انواع استیل بگیر و استیل نگیر. و همچنین انواع فولادهای نسوز و فولادهای دریایی و ساختمانی توانسته است رضایت مشتریان خویش را فراهم نماید. زیرا کارشناسان مجرب استیل دی آماده اند تا در زمینه مشاوره و ارائه دادن بهترین پیشنهادات خرید محصول به مشتریان عزیز خدمات رسانی نمایند.
صنعتگر محترم و گرامی از اینکه استیل دی را جهت خرید فولاد آلیاژی مورد نیاز خویش انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.
تمام محصولات استیل دی بر حسب نوع کالا دارای گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر داخلی و خارجی می باشند.

ارتباط با ما:

09922704358

02166396590

واتس آپ: 09922704358

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی (با کلیک بر روی لینک های زیر به ما بپیوندید)

https://t.me/steel_day تلگرام

https://www.instagram.com/steel_day.ir اینستاگرام

https://twitter.com/MDlakan توییتر

pinterest پینترست

ایمیل: steelday.foolad@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد